25 Ocak 2013 Cuma

Uçuş: Flight 2012 720P Bluray tek link

Uçuş: Flight 2012 720P Bluray Türkçe Altyazı
Dram – IMDB 7.6
tek link film indir
—–
Filmin Konusu: Oscar ödüllü Denzel Washington, uçuş esnasında gerçekleşen bir felaketin ardından zorunlu iniş yaparak yolcuların neredeyse tamamının hayatını kurtaran deneyimli pilot Whip Whitaker’ı canlandırıyor. Kazanın ardından Whip, kahraman ilan edilse de kazaya dair daha fazla şey öğrenildikçe bunun kimin hatası olduğuna ve o uçakta neler yaşandığına dair cevapsız sorular belirmeye başlıyor.

Film Hakkında Yapılan Yorumlar;
Yorum 1= Filmin ilk saniyeleri yatak sahnesi ile başlamasına rağmen ‘Denzel Washington asla kötü senaryoda oynamaz’ düşüncemle filmi izlemeye devam ettim.
Toplumsal mesaj veren senaryolarda oynayan bir aktör Denzel Washington. Filmin ana konusu, alkol ve uyuşturucunun insan hayatında kariyerini,kişiliğini,onurunu, şerefini en önemlisi ailesini nasıl kaybedeceğini izleyiciye 138 dakika gibi bir sürede anlatmaya çalışıyor ve başarıdıda bana göre.
Çok önemli bir konu işlenmiş senaryoda;.ağımızın vebası uyuşturucu,alkol bağımlılığı.
Kullanan insanlar ne hatalarını kabul ediyor nede kendilerine uzanan yardım elini tutmak istiyorlar.
Whip Whitaker karekteri ‘Ben alkolü seçtim!’diyerek ,kendine yardım edilmesine bile aşırı tepki veren ama hatalarına gelince inkarı seçen Ateist bir karakter.
Mahkeme gününün gecesinde ise 9 gün alkol almayan,yan odadaki mini barı görünce içindeki alkol canavarı uyanan Whip Whitaker’ı sabah gelip zom bulan avukatı ile sendika sözcüsünün,suçlu olduğunu bilmelerine rağmen suçsuz olmasını sağlamak adına yaptıkları girişimler pes detirtti.Buna rağmen Whip ne olursa olsun bir bağımlı olsa bile insandır, kendi vijdanı ile yüzleşti mahkemede….
Beni etkileyen ise ,NTSB araştırma başkanı oln Ellen Block karekterinin sorgulama tekniğiydi.Öyle bir teknik ki,sorgulama böyle olsa he hukuk sisteminde bana göre, suçluya suçsuz,suçsuza suçlu denilemez.
10/8
İzlenmesi gereken bir film.
Yorum 2= -Film harikaydı. Denzel Washington 1954 doğumlu yani babamla aynı yaşta. Bazı yorumlarda Denzel ın kilosundan ve göbeğinden şikayet edenler olmuş… Adam düzenli ve sağlıklı bir hayatı olmayan yoğun tempoda çalışan bir pilot rolünde üstelik alkolik ve uyuşturucu kullanıyor. Bütün bu olumsuzluklara rağmen filmde Denzel’ın Biskolata erkekleri gibi görünmesi kadar saçma ne olabilirdi? Ayrıca 58 yaşında olan bir aktör için hala muhteşem bir vücuda ve karizmaya sahip. İnkar eden taş olsun. Bu arada oyunculuğu hakkında zaten yorum bile yapmaya gerek yok. Filmden çıkardığım anafikir Yalan söylemek tutsaklık ve esarettir. Ve insan ancak yalansız bir hayatı seçtiğinde,kendi yanlışlarını görüp vicdanıyla barıştığı zaman gerçekten özgürdür. Filmin süresi konusunda kesinlikle uzun olmadığını düşünüyorum gerkliydi bence senaryonun işleyişi açısından gerekliydi. Ben kendi payıma bu filmden çok önemli dersler çıkartım. Uygulayabilir miyim bilmiyorum ama çok isterdim. Çünkü bende gerçekten özgür olmayı istiyorum. Yalanlarla ve kendi gerçekliğini inkar etmek çok büyük bir ızdırap. Denzel Washigton yine beni şaşıtmadın muhteşemdin ve ihtiyacım olan beni doyuran filmle karşımdaydın. Bu filme bu senaryoya gerçekten ihtiyacım varmış.
Yorum 3= -21. yüzyılın özellikle modern toplumlardaki en büyük sorunlarından olan bağımlılığı yaşanmış bir uçak kazası ve gerçek bir hikayeyi fon alarak anlatıyor usta Robert Zemeckis.En başta hiçbir yerde duygu sömürüsüne kaçmıyor, yada alkol tüm kötülüklerin anasıdır gibi klişeleri kullanıp insanların sorumluluklarından kaçmasını sağlamıyorki filmi önemli yapan yegane unsurda bu, oyuncu performansları üst düzey Sherlock Holmeste yan rolde izlediğimiz kızıl güzel Kelly Reilly, oscarlık bir performans sunan Denzel Washingtonın karşısında hiç aşağa kalmıyor, John Goodmanda filme renk katan unsurlardan.Son yarım saatte olayların fazlasıyla bildik seğretmesi bazı klişelere sırtını dayamasıylada üst kalite bir film olmayı ıskalıyor niyazikki.
10/7
Yorum 4= -Uçağın düşme anı ve sonrasında yaşanılanlar olarak iki kısımdan oluşuyor. Haliyle ilk kısmı daha heyecanlı. Diğer kısmı dramatik olduğundan film yavaş ilerliyor. Filmin gidişatı kendini belli ettiği için finalde bir sürprizle karşılaşmıyorsunuz ama yine de film kendini izlettiriyor.
Yorum 5= -Filmdeki kadro aslında sıradan bir kadro değil güzel bir cast ve harika oyunculuklar ki burada Denzel Washington için çok ayrı bir parantez açıyorum gerçekten on numara bir oyuncu. Filmin başında harcanan hostes için gerçekten üzülmüştüm ne gerek vardı kahramanlığa falan deyip hayıflandım ama sonunda anlıyoruz ki değermiş.Belli bir günden sonra arınan Whip minibarı görünce ufak şişeyi eline alıyor farkında olmadan parmaklarını gezdiriyor kokluyor sarıyor sarmalıyor ya bağımlılık böylede güzel anlatılabiliyormuş demek…
fullfilmoyun.com iyi seyirler diler…
—–
film indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder