25 Ocak 2013 Cuma

Umut Işığım türkçe dublaj tek link

Umut Işığım 2012 DVDRip Tam Uyumlu Türkçe Altyazı
Romantik – Komedi – IMDB 8.1
tek link film indir
Vizyon Tarihi: 4 Ocak 2013 (1s 52dk)

Yönetmen: David O. Russell
Oyuncular: Bradley Cooper, Robert De Niro, Jennifer Lawrence devamı…
Tür: Dramatik komedi
Ülke: ABD
Filmin Konusu:=Pat Peoples (Bradley Cooper) her zaman bardağın dolu tarafına bakan, “her şeyde bir hayır vardır” sözüne inanan bir adamdır.
Karısı kendisini başka bir adam için terk ettikten sonra akıl hastanesinde kalan Pat, karısını geri kazanmaya ve hayatını yeniden düzene sokmaya kararlıdır. Moralinin bozulmasına asla izin vermemeye çalışan Pat anne babasının yanına taşınır ve kendisini karısının istediği türden bir adam olmaya çalışmaya adar. Ancak bu zor bir mücadeledir.
Taa ki hayatı istediği gibi gitmeyen güzel bir genç kadın olan Tiffany (Jennifer Lawrence) ile tanışana kadar. Çift birlikte hayatlarını yönlendirmeye ve kendi kişiliklerine sadık kalmaya çalışacak, bu süre içerisinde benzersiz bir dostluğa, hatta aşka bir adım uzaklıkta olacaklardır.
Yönetmenliğini David O. Russell’ın üstlendiği ve senaryosunu da yönetmenin Matthew Quick’in romanından uyarladığı film dram ve komedinin iç içe geçtiği bir yapım.
Film Hakkında Yapılan Yorumlar;
Yorum 1=Jennifer Lawrence ile başlamak istiyorum ilk.. Açıkcası bu kadını geçen sene ki oscar da tanıdım.. O zamanda şimdi ki gibi adaydı.. Güzel ve alımlı.. Umut Işığım filminde ise boyattığı siyah saçları ile bulunduğu yaşından büyük göstererek karşımıza çıkmıştı.. Ki rolünü sonuna kadar mükemmel canlandırdı.. Filmde benim açımdan öne çıkan kişiydi.. Bu, küçük oyuncu başlangıcından sonra filme dönecek olursak; iki delinin birbirine başta dans ile olmakla beraber nasıl aşık olduğu anlatılıyor.. Aldatılan ve bu yüzden bunalıma giren bir koca ile eşini kaybettikten sonra hayata küsen psikolojik bunalımlara girerek değişik hallere bürünmüş bir kadın.. Ne kadar zor ve imkansız gibi olsa da filmin akışından süprizler sizi o yöne doğru sürüklüyor.. Klasik amerikan romantik filmlerine göre bir not; öpüşme sahneleri oldukça az.. Bilmiyorum saçma bir şey de olsa benim dikkatimi çekti.. Tiffany ve Pat’ın kendilerini tekrardan kazanmaları ve de birbirlerine söylediğim gibi dans ile bağlanmaları mükemmeldi.. Bradley Cooper bu harika rol ile Oscar’a aday.. Bir de adamım Chris Tucker var.. Bu adam komedi dışında oynadığı zaman gerçekten gözüme farklı geliyor.. Sanki başka bir insan oynuyor o rolleri diye düşünüyorum.. Ve de yazımın sonunda usta Robert De Niro.. Şu filmde bile kalite, aynı adamda.. Son olarak romantik , bir o kadar heyecanlı bahislere gebe olmuş ve de şimdilik 85. Oscar’a adaylığını bir kaç dalda olmak üzere koymuş bu yapımı izlemenizi tavsiye ederim.. Adaylık konusunda ise diğer filmler kadar şansı olduğunu düşünüyorum.. 7.5/10..!!
Yorum 2=”Love is the condition in which the happiness of another person is essential to your own.” Jennifer sen ne değişik bir insansın.
Yorum 3=filmde ışık falan yok ampul patlamış gittim gişeye para mı geri istedim vermediler ben de filmin yapımcılarına mektup yazdım onlarda saolsunlar özür dilemek için ampul yollamışlar hemde ekonomik olanından
Yorum 4=Bu film harika hatta muhteşem!!Eagle and Cowboys bahis bölümü en heyecanlı ve çekişmeli yeriydi bence:))
Yorum 5=Chris Tucker her zamanki gibi muhteşem filme ayrı bir renk getirmiş.Jennifer Lawrence ı Hunger Games te beğenmemiştim bu filmde kendini geliştrmiş.Film daha çok etrafınızdaki insanları sorgulamanız gerektiği mesajını veriyor ve izleyin şu filmi
*****
film indir
TEK LİNK FİLM İNDİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder