13 Şubat 2013 Çarşamba

Silent Hill: Revelation 3D 3 boyutlu indir

Sessiz Tepe: Karabasan - Silent Hill: Revelation 3D Half SBS Bluray 1080P Türkçe Altyazı
3D – 3 BOYUTLU – Korku – Gerilim – IMDB 5.2 [Orjinal 3D]
 
FiLMiN KONUSU:Korku ve gerilim filmlerindeki başarısıyla dikkatleri üzerine çeken yönetmen Michael J. Bassett tarafından beyazperdeye aktarılan Sessiz Tepe: Karabasan, 1,5 saati geçen bir süreye sahip.Sean Bean, Carrie-Anne Moss ve Kit Harington’un başarılı performanslarıyla sinema salonlarındakilere korku dolu dakikalar yaşatacak olan Sessiz Tepe: Karabasan, etkileyici ögeler de barındırıyor. Senelerdir bir kaçışın içerisinde olan Mason ve babası, gizli güçlerden her seferinde kurtulmayı başarmışlardır. Ancak Heather Mason, 18’ine gireceği gece kabus dolu rüyalar görecek ve uyandığında babasını hiçbir yerde bulamayacaktır. Babasının peşine düşecek olan Mason için gerçekler, yıllardır kaçtığı gizli güçlerden çok daha korkutucu olacaktır. Babasının 18 yıldır tanıdığı insan olmadığının farkına varmaya başlayan genç Mason, Silent Hill’de cehennemine doğru sürüklenmeye çalışılacaktır.Sean Bean, Radha Mitchell ve Carrie-Anne Moss’un sergiledikleri usta oyunculuk ile yönetmen Michael J. Bassett’in profesyonelliği bir araya gelince yeni haftanın en ürkütücü filmi de Sessiz Tepe: Karabasan olarak karşımıza çıkıyor. Sessiz Tepe: Karabasan 9 Kasım’dan itibaren biz sinema severler ve gerilim filmi hayranları için vizyonda!
Film Hakkında Yapılan Yorumlar;
Yorum 1=Silent Hill Revelation 3D filminde Heather Mason (Adelaide Clemens) babası ile kaçak hayatı yaşarlar.Heather ise 18. yaş gününde şeytani rüyalar görür.Heather  babası ortadan kaybolduktan sonra şeytani karanlık güçler heather’i daha karanlık bir dünyanın içine çekmeye başlar.
Yorum 2=Seslendirme, görsel efektler ve tasavvur edilen yaratıklar gayet enteresan. Film mi oyuna öncülük ediyor, yoksa filmi yaparken oyundan mı ilham alıyorlar bilmiyorum ama, ikisinin yarıştığı kesin. Bu sessiz tepe hikayesi bitmeyecek belli. “Bir çok gidenin her biri memnun ki yerinden. Bir çok seneler geçti; dönen yok seferinden” misali, gelme buraya! gitme oraya! dendikçe, tepeye gidenler çoğalıyor. Herhalde filmin son serisinde toplu halde kesin dönüş yapılacak. Fantastik korku filmi sevenlere tavsiye edilir.
Yorum 3=İlk filmide izlemiştim yıllar önce ama konusundan çok bişey anlamamıştım.Bu filmde ilk filme dair birşeyler anladım ve bu filminde konusu tabiyiki ilk filme göre daha anlaşılır olmuş.Korku türünde ortalarda bir film diyebilirim ne kötü nede çok iyi ama makyaj oldukça başırılı.Belli yerlerde korktuğumu söylemem gerek ama genel anlamda filmden tam olarak beklediğimi alamadım.Dediğim gibi korku seven biriyseniz yinede izlemelisiniz.Puanım 7.2/10
Yorum 4=Aslına bakarsanız ilk filmden daha fazla keyif almıştım.Ama buda hiç fena değil.İzlerken asla sıkılmıyorsunuz.Gerçekten güzelce bi geriliyosunuz.
Yorum 5=filmin konusu olsun işleyişi olsun bana çok orjinal geliyor. ilk filmi çok beğenmiştim bu filmi de uzun zamandır bekliyordum. beklentilerimi karşıladı sayılır yine zevkle izledim.
FullFilmOyun.com Keyifli seyirler diler
tek link letitbit indir film

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder